wtorek, 12 listopada 2013

pierwsza kłótnia na blożku!

Tło: DzikiTygrysZAfryki był zrażony do syropu z cebuli jeszcze z czasów dzieciśtwa. Jako, że obecnie posiadamy takowy w lodówce z racji mojej choroby, chciałam go nakłonić do spróbowania i zmiany zdania. Była to jednak droga przez mękę.

DTZA: nie będę tego pił już raz to piłem i wiem, że jest paskudne.
SamiczkaDzikaTygrysiczka: to tak jakbyś powiedział "ja już byłem w jednym związku i był beznadziejny, to już wszystkie następne też będą."
(..)
DTZA: nie będę tego pił!
SDT: ja ci nie każę tego pic tylko spróbować łyżeczkę. To tak jakbym cię poprosiła na ulicy, żebyś spojrzał na jakąś dziewczynę, a ty byś uważał, że kazałam ci ją przelecieć.
DTZA: dlaczego ty ciągle porównujesz relacje damsko-męskie do syropu z cebuli?!

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz